18 Mart 2013 Pazartesi

MUTLULUK DENİNCE AKLA


  "Mutluluk denince akla hemen onun adı gelir" reklam müziği ile zamanında dillerden düşmeyen ve her ekrana gelişinde bir çok insanda ortak duygular uyandıran başarılı reklam,1962 yılında temelleri atılmış bir lezzeet uygarlığının,Eti'nin en güzel çalışmalarından biri. Öyleki bu reklam müziği olmasa hem bir dönemin çocukluğunun hem de Eti'nin bir yanı eksik kalırmış gibi.


   
  Eti'yi Eti yapan sadece başarılı reklam çalışmaları değil aynı zamanda  sektörüne dair bir çok ilke imza atmasıdır. Sadece kendi çıkardığı birkaç ürünle yetinmek yerine kuruluşundan bu yana sürekli yeni ve daha lezzetli ürünlerle çıktı karşımıza. Yeni ürünlerini  bize hem herkese hitap eden reklamlarıyla hem de yıllardır bize verdiği güven duygusuyla tanıttı. Bir kurum için en önemli şey itibardır ve bugün birçok insan güven problemi yaşmadan Eti'nin ürünlerini tüketebiliyor. Bu açıdan bakığmızda o güven duygusunu verebilmiş kurumlardan ve  bence başarısının temelinde de bu yatıyor.

    Olmazsa olmazlardan birisi de bir kurumun her zaman aynı katiteyi koruyabilmesi, herhangi bir ürününü aldığımızda yine aynı tadın alınacağını  bilmek o ürünün tercih edilmesi açısından büyük ölçüde önemli. Eti'nin bu devamlılığı sağlaması,standartları koruması kalitesinden ödün vermemesi de başarısının sırlarından.

Bunların yanı sıra, Eti!nin sosyal sorumluluk bilinciyle yapmış olduğu bir çok sosyal sorumluluk projesi var. Bana göre en önemlilerinden bir tanesi Konya Havzası Sulama Projesidir. Gıda sektörünün önde gelen kurumlarından birinin bu projeye öncülük etmesi bence çok başarılı. Hem kendi sektörüyle alakalı hem sürdürülebilir olması hem de ülkemiz için önemli bir adım olması projeyi anlamlı ve başarılı kılıyor. 



 
    

0 yorum:

Yorum Gönder