12 Mart 2013 Salı

Bilinçli İlaç Kullanımı


Sosyal sorumluluk projelerinin markalara kazanımları sayesinde, sosyal sorumluluk projelerinin kurumlar için önemi giderek artıyor.

Sorumluluk projelerinin markalara sunduğu artı değerlerin bilincinde olan Türkiye’nin en büyük ilaç şirketlerinden biri, toplum sağlığı ve Türk ekonomisi açısından önem taşıyan bilinçsiz ilaç kullanımı konusunda, toplumsal farkındalığı artırmak amacıyla bir kampanya başlattı. Halkın sağlığını ve toplumun çıkarını gözeten bu kampanya; hastanın Ayşe Teyze veya bakkal amcaya değil de öncelikle doktora danışması gerektiğini vurguluyor.

TV ve radyolarda tanınmış isimlere yer verdiği reklamlarıyla İlacın doktorun önereceği doz ve sürede, eczacıya danışarak kullanılması’ gerekliliğine dikkat çekmeyi amaçlayan bu markaya sosyal sorumluluk projelerinde sıkça rastlayacağız gibi görünüyor.

0 yorum:

Yorum Gönder