Sosyal sorumluluk projelerinin markalara kazanımları
sayesinde, sosyal sorumluluk projelerinin kurumlar için önemi giderek artıyor.
Sorumluluk projelerinin markalara sunduğu artı değerlerin
bilincinde olan Türkiye’nin en büyük ilaç şirketlerinden biri, toplum sağlığı
ve Türk ekonomisi açısından önem taşıyan bilinçsiz ilaç kullanımı konusunda,
toplumsal farkındalığı artırmak amacıyla bir kampanya başlattı. Halkın
sağlığını ve toplumun çıkarını gözeten bu kampanya; hastanın Ayşe Teyze veya
bakkal amcaya değil de öncelikle doktora danışması gerektiğini vurguluyor.
TV ve radyolarda tanınmış isimlere yer verdiği reklamlarıyla
‘İlacın doktorun önereceği
doz ve sürede, eczacıya danışarak kullanılması’ gerekliliğine dikkat çekmeyi
amaçlayan bu markaya sosyal sorumluluk projelerinde sıkça rastlayacağız gibi
görünüyor.
0 yorum:
Yorum Gönder