Kurumsal sosyal sorumluluk; şirketler açısından
doğru konumlandırılması gereken bir iletişim stratejisidir. Kurumsal kimlik,
vizyon, ve etik değerler kurumsal sosyal sorumluluk olarak ön plana
çıkmaktadır.
Sosyal sorumluluk
projeleriyle ön plana çıkan 4 yılda 6 milyon Euro yatırım gerçekleştiren ve İtalyan
markası olan lastik üreticileri fabrikasına yaptığı yatırımlarla çevreye olan
sorumluluklarını yerine getiriyor. Üreticilerin öncelikli hedefi
sürdürebilirlik anlayışı çerçevesinde atık yönetimi alanında geri dönüşümüdür. Üretim
faaliyetleri sonucu oluşan tüm atıkların öncelikli olarak geri dönüşümünün sağlanması
ve atıkların ekonomiye geri kazandırılması için çalışmalarını sürdürmektedir. Ve
bunun yanı sıra en düşük tüketim seviyesine sahip olmasına rağmen 2013 yılı
içersinde atık suların geri kazanımı ile ilgili bir projede başlatılacak olup,
atık suyun geri kazanılması ve su kulanımının daha azaltılması planlanmaktadır.
Şirketin
CEO’su ise sosyal alandaki politikasını; sadece markasını güçlendirmek veya
duyurmak değil, aynı zamanda buna benzer önemli, kaliteli olayların bir parçası
da olmak istediğini belirtmiştir. Sosyal sorumluluğun şirket için önemli bir kavram, şirket politikası için
önemli bir değer demiştir. şirketin 130 senedir var olduğu ve bu doğal olarak
para kazanması, kár etmesi sayesinde oldu, çünkü bu olmasa devam etmesi,
‘yaşaması’ mümkün değil. Aynı zamanda ve daha da çok değerleri sayesinde var.
Bunlar etik değerler ve sosyal sorumluluktur diye altını çizmiştir.
0 yorum:
Yorum Gönder