Bir şirket için, edindiği misyon ve vizyon çerçevesinde olumlu intiba
uyandırmak ne kadar önemliyse şirketin
üretim, dağıtım, tanıtım gibi tüm iş süreçlerindeki sorumluluğunun bileşimi
olan Kurumsal Sosyal Sorumluluk yani KSS de aynı derecede önemlidir. Bir
şirketin KSS çerçevesinde yürütülen faaliyetlerinin topluma olan çevresel, ekonomik ve sosyal
konulardaki getirisi bu şirketi şirket yapan “kar hedefi” nden daha ileri bir
boyuta taşımaktadır.
Misyonu “Müşteri odaklı entegre iletişim çözümleri sağlayarak her zaman ve her
yerde müşterilerimize hızlı, kaliteli, ekonomik hizmetler sunmak” olan Türkiye’nin
öncü iletişim teknolojileri şirketlerinden olan kurum,yürüttüğü Kurumsal Sosyal
Sorumluluk Projesi kapsamında “Telefon
Kütüphanesi projesi” ile görme engelli
müşterilerine yüzlerce sesli kitabı ev telefonları üzerinden ücretsiz olarak
dinleme olanağı sunuyor. “Bir fark yaratsak yeter, Türkiye’ye Değer”
sloganıyla Sosyal Sorumluluk Projeleri hayata geçiren kurum, “iletişimde
eşitlik” anlayışıyla 2011 yılından itibaren görme engelli müşterilerine ücretsiz
olarak sunduğu hizmete ek olarak görme engelli müşterileri için braille
alfabesi ile hazırlanmış fatura hizmeti de sağlıyor. Aynı zamanda Ulaştırma,
Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı’nın öncülüğünde, engellilere evinden
dışarıya çıkmadan çağrı merkezlerinde çalışabilme imkanını sunan "Ben de
Varım” projesine de destek veriyor.
0 yorum:
Yorum Gönder