12 Mart 2013 Salı

"Kar"dan Biraz Daha Fazlası


Bir şirket için, edindiği misyon  ve vizyon çerçevesinde olumlu intiba uyandırmak  ne kadar önemliyse şirketin üretim, dağıtım, tanıtım gibi tüm iş süreçlerindeki sorumluluğunun bileşimi olan Kurumsal Sosyal Sorumluluk yani KSS de aynı derecede önemlidir. Bir şirketin KSS çerçevesinde yürütülen faaliyetlerinin  topluma olan çevresel, ekonomik ve sosyal konulardaki getirisi bu şirketi şirket yapan “kar hedefi” nden daha ileri bir boyuta taşımaktadır. 
 Misyonu “Müşteri odaklı entegre iletişim çözümleri sağlayarak her zaman ve her yerde müşterilerimize hızlı, kaliteli, ekonomik hizmetler sunmak” olan  Türkiye’nin öncü iletişim teknolojileri şirketlerinden olan kurum,yürüttüğü Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi kapsamında “Telefon Kütüphanesi projesi” ile  görme engelli müşterilerine yüzlerce sesli kitabı ev telefonları üzerinden ücretsiz olarak dinleme olanağı sunuyor. “Bir fark yaratsak yeter, Türkiye’ye Değer” sloganıyla Sosyal Sorumluluk Projeleri hayata geçiren kurum, “iletişimde eşitlik” anlayışıyla 2011 yılından itibaren görme engelli müşterilerine ücretsiz olarak sunduğu hizmete ek olarak görme engelli müşterileri için braille alfabesi ile hazırlanmış fatura hizmeti de sağlıyor. Aynı zamanda Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı’nın öncülüğünde, engellilere evinden dışarıya çıkmadan çağrı merkezlerinde çalışabilme imkanını sunan "Ben de Varım” projesine de destek veriyor.

0 yorum:

Yorum Gönder