23 Aralık 2012 Pazar

Özel Tecrübe

   Açıkçası ben çok televizyon izlemeyi sevmem. İzlemem için ilgimi çeken bir şeyleri olması şart çünkü çabuk sıkılıyorum. Fakat bu işi, yani beni ekran başına çekmeyi, başarabilen bir kanal var. Türkiye'nin ilk özel kanalı. İsmini vermeyeceğim, eğer bu küçük bilgiyi bilmiyor iseniz, araştırıp bulmanız oldukça kolay olacaktır. Neyse konumuza dönelim neden bu kanalı diğerlerine tercih ediyorum? Türk dizileri çok uzun sürdükleri ve genelde sürükleyiciliklerini kaybettikleri için ilgimi pek çekmiyorlar. Ama bu kanalda ilgimi çeken, nispeten daha kısa süren ve ilgimi daha üstlerinde tutabildiğim programlar yayınlanıyor. Haber ağırlıklı yayınlarla pek kendinden söz ettirmese de ben ana haber bülteninin de tatmin edici düzeyde olduğuna inanıyorum. Zaten bu yayın dönemi öncesi yaptığı yapımcı ve dizi transferleriyle adından söz ettireceğini anlamamak zor olsa gerekti. Bunların yanı sıra sıklıkla yayınlanan gişe filmleri de gönlümü bir ayrı şekilde fethediyor. Bu nedenlerle bu kanalı severek ve beğenerek takip ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder