31 Aralık 2012 Pazartesi

GENÇ SANAT



     Ben Genç Sanat dergisini yazmak istedim, çünkü gerçekten severek takip ettiğim bir dergidir. Bu dergi adından da anlaşıldığı gibi sanat dergisidir.  Genç Sanat dergisi aylık çıkarılan bir dergidir. Genellikle yeni sanatçılara, gençlere ve güzel sanatlarda okuyan öğrencilere hitap eder. Ayrıca sanatla ilgilenmek isteyenlere de yeni sanatçıların sergilerini ve yeni açılan müzeleri aktarır. Ben birçok gittiğim sergileri ve müzeleri bu dergiden okuyarak gitmiştim. 

     Derginin en çok sevdiğim kısımlarından biri ise derginin yapıldığı kâğıttır. Kâğıdın şekli dikdörtgendir ve sayfaları kalın kâğıttır. Aslında eskiden derginin şekli dikdörtgendi ama zamanla değiştirdiler. Yani elinize aldığınızda farkını hissettiren bir dergidir. Bir diğer sevdiğim tarafı ise, yeni ressamların ya da güzel sanatlarda okuyan öğrencilerin yaptığı resimleri sırasıyla ve çokça dergide bulabiliyoruz. Bu derginin sevmediğim tek kısmı ise, yapılan bazı röportajların gereksiz yere uzatılmasıdır. Açıkçası ben bu röportajları okumuyorum ve çok sıkılıyorum. Beklide sanatın tam olarak içinde olmadığım içindir. Ama derginin o kısmı bana hitap etmiyor. Ayrıca dergi de sadece yurt içi sergiler ve sanatçılar yoktur. Aynı zamanda da yurt dışından sanatçıların eserlerine ve sergilerine de yer verilmiştir. Ben Genç Sanat dergisini sanatla ilgilenen, sanatı seven herkese tavsiye ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder