31 Aralık 2012 Pazartesi


Digiturk’de uzun zaman önce bir kanal keşfettim ! Bu kanal 386 numarada yer alan History HD. Bu kanalı babam ve erkek kardeşimin zorlamalarıyla izlemeye başladım. Sonra bende müptelası oldum. Şimdi diğer izlediğim programlar ne zaman reklama girse 386’yı açıyorum.  History’de çeşitli belgeseller ve tarih programları yer alıyor. Benim en beğendiğim program ise “Depo Savaşları”.  Bu program Amerika’da çekilen bir reality programı. Bildiğiniz üzere Amerika’da  toplu depolar var. Bu depoların aidatlarını belirli bir süre ödemediğiniz de açık arttırmayla satışa çıkarılıyor. Bu açık arttırmanın da belirli kuralları var. Örneğin depoların kilitleri kırıldıktan sonra depolara el sürmeden herkesin 5 dakika inceleme hakkı var. Açık arttırmayı en yüksek fiyatı veren kazanıyor.  Programda dört ana karakter var. Depoları aldıktan sonra , içlerinden çıkan eşyaları satmaya çalışıyorlar.Programın sonunda ise depoya verdikleri para ve kazandıkları para hesaplanarak kanançları veya kayıpları belirleniyor. Depo Savaşları’nın en beğendiğim tarafı depolaradan çıkan antika parçaların bugün ettiği paralar. Özellikle metal tabelalar tahmin edebildiğinizin kat kat üstünde fiyatlara satılıyor. Eğer sizde tarihin bugünkü yansımalarını izlemekten hoşlanıyorsanız, History Channel’ı ve dolayısıyla Depo Savaşları’nı izlemenizi öneririm.

0 yorum:

Yorum Gönder