29 Aralık 2012 Cumartesi

HOME SWEET HOME




Sosyal iletişim araçları denildiğinde ilk aklıma gelen ve muhtemelen en çok kullandığım araç televizyon. Sadece benim değil türk insanında bağımlısı olduğu birşey. Eskiye göre izleme oranım düşse bile yine de vazgeçemiyorum. Ama çoğunuzun aklına geldiği gibi ilgi alanım Türk kanalları veya Türk dizileri değil. İzlemekten büyük zevk aldığım kanal, Home Tv. Digitürk 17. Kanalda yayınlanmakta olan Home Tv genellikle yemek programları üzerine kurulu. Kanalın içerisinde en sevdiğim program. Project Runway’di. Di diyorum çünkü bir süre önce yayından kaldırıldı. Şimdilerde ise ‘Jamie Oliver’ın programını sıkça izlemeye çalışıyorum. Bunu tercih etmemin sebebi de büyük ihtimalle damak tadıma daha yakın yemekler yapması. Yemek yapmayı ve yemeyi sevdiğim gibi izlemekten de büyük zevk alıyorum.



Bir de ‘Cupcake Wars’ diye bir program mevcut. Ona da tesadüftür ki bu ara çok sık denk geliyorum. Burda da 2 grup cupcake ve standlarını hazırlayarak yarışmayı kazanmaya çalışıyorlar. Şimdi aklınıza ne kadar basittir diye bu düşünce gelmesin. Programı bir kere izleyince ne kadar çok farklı cupcake olduğuna inanamazsınız. En son izlediğimde karpuzlu cupcake yapıldı. İlginizi şimdi çeker belki.

Sonuç olarak keyifle şu soğuk kış günlerinde battaniyenin altında televizyon izlemek favori aktivitem. Home Tv de bana eşlik ettiği sürece değmeyin keyfime.


Birde size yılbaşı için bir öneri...



0 yorum:

Yorum Gönder