31 Aralık 2012 Pazartesi

Her şey Tadında

     Her şey Tadında  Digiturk Türkmax'da 3 sezondur devam eden bir sabah programı. Öncelikle kısaca

programın formatından söz edeyim; format  şu şekilde program 4 farklı kısımdan oluşuyor. Sabahları ilk

olarak 2 saat  magazin masası kısmı var. Bu masada deneyimli gazeteci İpek Durkal, program editörü Turhan

Alyakut oyuncu Jess Molho ve sunucu Sena Keçeli tarafından oluşan bir ekiple ve ayrıca sürekli değişen bir

konuk yorumcuyla devam etmektedir.  Bu 2 saat içerisinde magazin, dizi, güncel olayalar  ve daha birçok

konuda hem bilgilendiriyorlar  hem de izleyicilerin  keyifli zaman geçirmelerini sağlıyorlar. Bunun ardından

yarım saatlik bir yoga kısmı var ve hemen arkasından  yarım saat boyunca mutfak sohbeti var. Bu kısımda

Jess Molho ve Sena Keçeli mutfağa geçiyor  ve usta aşçı Eyüp Kemal Sevinç lezzetli yemek tarifleri verirken

aynı zamanda da hoş bir sohbet kısmı olarakta geçiyor.  Son olarak ise 1.5 saat boyunca yine Jess Molho ve

Sena Keçeli programa aldıkları ünlü konuklarıyla güzel bi sohbet ediyor.
   
     Ben  bu programı açıkcası ilk olarak annem izlediği için izledim ve ilk başlarda klasik sabah programı

sandım  ve sürekli kanalı değiştirir misin? Filan dediysemde az çok mecbur izledim ve o kadar keyif aldım ki

keyif almaktan da ziyade  bana bir şeyler kattıklarını düşünüyorum ve sabahları okulum olduğu için geceleri

mümkün oldukça  tekrarlarını takip etmeye çalışıyorum ve gerçekten severek izleyeceğinizi düşünerek

kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder