28 Aralık 2012 Cuma

İLK BİLEN SİZ OLUN









“İlk   bilen  siz  olun”  sloganıyla   yola  çıkarak   1999  yılında   ABD’li  CNN  şirketi  ile  Doğan  Grubu  ortaklığıyla  kurulmuştur   CNN   Türk  kanalı .  Toplum  içinde  en  çok  izlenen  kanallardan ( Kanal D, ATV,   Show   TV , Star ) daha  farklı  bir  yayın  akışına  sahiptir.  Daha  çok  haber   ve  tartışma  programı   ağırlıklıdır. 

Bu  yazımda  CNN  Türk ‘ ü   seçtim  , beğendiğim  ve  takip  ettiğim  bir  kanal  olarak.  Bundan  sürekli  haber  izlediğim  anlamı  çıkmasın  tabi  ki  de.   İnsanların  kafalarını  boş  bilgilerle  dolduran  programlarla  ( yemek  yarışmaları, evlilik  programları )  , saçma  konuları  olan  ve  uzun  süren   dizilerle  (tüm  dizileri  kastetmiyorum,  bu  kanallarda  benim  de  izlediğim  birkaç  dizi var )  yayın  akışlarını  dolduran  kanallardan  sonra   CNN Türk ‘ün  yayın  akışına  baktığınızda  ilginizi  çekebilecek  birçok  farklı  program  göreceksiniz  :  Tartışma , haber , spor , kültür-sanat , gezi programları  ; farklı  iş sektörleriyle  ilgili  programlar ,  gündeme  yönelik  güncel  programlar …

Tartışma  programlarından  “Aykırı  Sorular”    programını  takip  etmeye  çalışıyorum.  Gelen   gazeteci,  siyasetçi, sanatçı, oyuncu  konuklarla  yaşama  ve insana  dair  her şey  tartışılıyor .  Ve  bu programı  sıkılmadan  hem  de  kendime  bir şeyler  kattığını  düşünerek  izlemeye  çalışıyorum.  Bunun   yanı sıra  beğeniyle  takip  ettiğim  gezi  programı  “ Hayat  Gezince  Güzel “  var .   Ayrıca  pazarlama ,reklam , kurumsal  iletişim  ve  halkla ilişkiler  konularında  konuşulan  “Reklamın İyisi”  programını  da  ilgiyle  izliyorum  ve  tavsiye  ediyorum.  Çevreye  karşı  duyarlı  olmaya  çalıştığım  için  belki  de ,  doğayla  ilgili  bir  program  yapıldığı  için  CNN  Türk  diğer  kanallara  göre  daha  başka  bir  saygı  uyandırıyor  bende.Bu  yüzden  “Yeşil  Doğa”  programını da  takip  etmeye çalışıyorum.

 Eğer  bu  programları  televizyonda  izleyemediyseniz  daha  sonra  internet  sitelerinden  kolayca  bularak  izleyebiliyorsunuz. TV  kanalı  olarak  hep  olumlu  eleştiriler  yaptım   çünkü  olumsuz  bir  etki  bırakmadı  bende  açıkçası .  İnternetten  haber  okuyacağım zaman  internet  sitelerini  ziyaret  ettiğimde  diğer  haber   siteleri  ya da  gazeteler   gibi  büyük  boyutlarda  reklam da  vermedikleri  için  internet  sitelerini de  olumsuz  yönde  eleştiremeyeceğim .  Reklamlar  nedeniyle  dikkatiniz  dağılmadan  okuduğunuz  habere  odaklanabiliyorsunuz.

Kısacası ; eğer  kendinize  farklı  alanlarda  değişik  bilgiler  katmak  istiyorsanız  herkesin  kendine  göre  bir program   bulabileceği ,  içi  boş  bilgilerle  dolu  olmayan  programlar  yayınlayan  CNN  Türk’ü   izleyebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder