30 Aralık 2012 Pazar

BBC TÜRKÇE

          BBC TÜRKÇE, dünya ve Türkiye gündemini takip etmek için tercih ettiğim haber siteleri arasında ilk sırada yer alıyor.
          Hem dünya gündemini hem Türkiye gündemini takip etmişi oluyorum hem de diğer bir çok haber sitesinde yer alan bir sürü gereksiz habere maruz kalmamış oluyorum. Bana göre BBC TÜRKÇE'de gerçekten önemli haberlere yer veriliyor. Bu sayede gereksiz magazin haberleri ve 3. sayfa haberlerini görmemiş oluyorum. Ayrıca ülkeleri bulundukları bölgelerin başlıkları altında toplamaları da güzel bir uygulama. Örneğin, Orta Doğu başlığına tıkladığımızda, Orta Doğunun genel durumunu, neler olup bittiğini öğrenebiliyoruz. Bunun dışında haber sitesinde herhangi bir reklamın yer almaması, BBC TÜRKÇE' yi tercih etmemin diğer bir sebebi. Çünkü bazı haber sitelerine girdiğimizde haberi okurken bile karşımıza reklam çıkabiliyor ve bu beni çok rahatsız eden bir durum.
     
         Sade şekilde düzenlenmiş bir haber sitesi olması, başlıklarının net ve tarafsız oluşu, yer verilen haberlerden yeterli ve gerekli alabiliyor olmam nedeniyle BBC TÜRKÇE' yi takip ediyorum.
     

 

0 yorum:

Yorum Gönder