19 Kasım 2012 Pazartesi

SİZCE #bimilyonneden NEDEN VAR?

Coca-Cola  reklamına  göre  "Daha  iyi  bir  dünyaya  inanmak  için " bir  milyon  neden  var. Coca-Cola  her  zaman  olduğu  gibi  yine  ilgi  çekici  bir  reklam  yapmış. Reklamda  güvenlik  kameralarıyla  çekilen  anlar  var. Bu  anlar  dünyanın  farklı  yerlerinde  görüntülenmiş  hayatın  içinden  anlar. İçinde  aşk ,iyilik, yardımseverlik,  sevinç  ve  coşku var.Görüntüler  arasında  İstanbul  da  gözümüze  çarpıyor.  Görüntüler  aktıkça  kimi  zaman  gülümsüyor  kimi  zaman  şaşırıyorsunuz.  Reklamda  kullanılan  görüntüler , görüntüler  akarken  altta  yazan  yaratıcı  yazılar  ve  reklam  müziğinin  sözleri  öyle  bir  bütünlük  oluşturmuş ki  kendinizi  televizyon  karşısında  değil de  o reklamın  bir  parçasıymışsınız, içindeymişsiniz  gibi  hissediyorsunuz.  Ve isterseniz reklam  sonunda  verilen  #bimilyonneden  Twitter  hashtaghi  aracılığıyla  düşüncelerinizi  yazıp  bu  hissinizi  daha  da  kuvvetlendirebilirsiniz.

Bu reklamla  Coca-Cola  insanları  başka  bir  bakışla, iyilikle, umutla  daha iyi  bir  dünya  oluşturmaya  çağırıyor.  Twitter  aracılığıyla da  bunu  aktif  hale  getirmeye  çalışması  bence  başarılı  bir  iletişim  çalışması  olmuş.

Reklamı  tekrar  izleyelim  ve  düşünmeye  başlayalım.Kim  bilir  bir  düşünsek  neler  bulacağız  daha  iyi  bir  dünya  için ?



0 yorum:

Yorum Gönder