Coca-Cola reklamına göre "Daha iyi bir dünyaya inanmak için " bir milyon neden var. Coca-Cola her zaman olduğu gibi yine ilgi çekici bir reklam yapmış. Reklamda güvenlik kameralarıyla çekilen anlar var. Bu anlar dünyanın farklı yerlerinde görüntülenmiş hayatın içinden anlar. İçinde aşk ,iyilik, yardımseverlik, sevinç ve coşku var.Görüntüler arasında İstanbul da gözümüze çarpıyor. Görüntüler aktıkça kimi zaman gülümsüyor kimi zaman şaşırıyorsunuz. Reklamda kullanılan görüntüler , görüntüler akarken altta yazan yaratıcı yazılar ve reklam müziğinin sözleri öyle bir bütünlük oluşturmuş ki kendinizi televizyon karşısında değil de o reklamın bir parçasıymışsınız, içindeymişsiniz gibi hissediyorsunuz. Ve isterseniz reklam sonunda verilen #bimilyonneden Twitter hashtaghi aracılığıyla düşüncelerinizi yazıp bu hissinizi daha da kuvvetlendirebilirsiniz.
Bu reklamla Coca-Cola insanları başka bir bakışla, iyilikle, umutla daha iyi bir dünya oluşturmaya çağırıyor. Twitter aracılığıyla da bunu aktif hale getirmeye çalışması bence başarılı bir iletişim çalışması olmuş.
Reklamı tekrar izleyelim ve düşünmeye başlayalım.Kim bilir bir düşünsek neler bulacağız daha iyi bir dünya için ?
19 Kasım 2012 Pazartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder