18 Kasım 2012 Pazar

  Türk  Hava  Yolları,  91  ülkeye  gerçekleştirdiği  uçuşlarla  "En  fazla  ülkeye  uçan  hava  yolu  şirketi" unvanını  alıp,  zor  bir  rekora  imza  attı.  Bu  unvanını  yeni  bir  reklam  filmiyle  kutlayan  THY,  İstiklal  Marşı'nı  farklı  enstrümanlarla  dünyaya  duyurmuştur.  İletişim  gücü  açısından  da  çok  önemli  olan  reklamda,  Çin'den  Brezilya'ya,  Arap  çöllerinden  Hindistan  sokaklarına  kadar  yerel  müzik  aletleriyle  seslendirme  yapılmıştır.  

  Reklam,  Türkiye'nin  farklı  kültürleri  içinde  barındırdığına  işaret  eder.  Reklamda  dikkatimi  çeken  bir  özellik  ise  milli  duygularımıza  hitap  etmesidir.  İstiklal  Marşımızı  en  içten  duygularla  hissettiren  bir  reklam  olmuştur.  Tema  olarakta  bizzat  milli  marşımızın  seçilmesi  ayrı  bir  sosyal  içerik  özelliği  taşımaktadır.


  İşte  o  reklam...




    

0 yorum:

Yorum Gönder