Türk Hava Yolları, 91 ülkeye gerçekleştirdiği uçuşlarla "En fazla ülkeye uçan hava yolu şirketi" unvanını alıp, zor bir rekora imza attı. Bu unvanını yeni bir reklam filmiyle kutlayan THY, İstiklal Marşı'nı farklı enstrümanlarla dünyaya duyurmuştur. İletişim gücü açısından da çok önemli olan reklamda, Çin'den Brezilya'ya, Arap çöllerinden Hindistan sokaklarına kadar yerel müzik aletleriyle seslendirme yapılmıştır.
Reklam, Türkiye'nin farklı kültürleri içinde barındırdığına işaret eder. Reklamda dikkatimi çeken bir özellik ise milli duygularımıza hitap etmesidir. İstiklal Marşımızı en içten duygularla hissettiren bir reklam olmuştur. Tema olarakta bizzat milli marşımızın seçilmesi ayrı bir sosyal içerik özelliği taşımaktadır.
İşte o reklam...
18 Kasım 2012 Pazar
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder