19 Kasım 2012 Pazartesi

Kirlenmek mi Kirlenmemek mi ?

 
 
 

Omo'nun 2004 yılından itibaren başlattığı "kirlenmek güzeldir" başlıklı kampanyası üç yıl süren çalışma sonucunda tüketiciyle buluştu. Öncelikle reklamda dikkat çekici noktalardan en önemlisi, kirlenmenin insan üzerinde bıraktığı negatif etkinin aksine kirlenmenin doğal olduğu ve insan doğası için gerekli olduğudur. Bununla beraber kirlenmeme gayreti içersinde olma, insanın kişisel gelişimini engelleyebilir nitelikte olabileceğinden bize verilen mesaj haraketlerimize bir sınırlama getirmeden, içimizden geldiği gibi davranıp kirlenmekten korkmamamızdır. Diğer dikkat çeken bir noktada Omo'nun diğer deterjanlar gibi "beyazlığın,temizliğin" üzerine vurgu yapmadan, paydaşlarını düşündürmeye sevk eden bir sloganla izleyecinin karşısına çıkmasıdır. Bunu özellikle belirtmemin nedeni de Omo'nun vizyonunu genişleterek bir PR başarısı haline dönüştürmesidir. Çünkü Omo'nun sürdürülebilirliği üzerine uygulanan bu strateji ile birlikte, Omo'nun marka değeri artmıştır.
Referans: Ercüment Şener - Yaratıcı Stratejiler Başkanı

 

0 yorum:

Yorum Gönder