20 Kasım 2012 Salı

SİZ NE İLE BÜYÜDÜNÜZ?



                                               
   Yaşar Holding Gıda ve İçecek Grubu'nun bir ayağı olan 'Pinar', 1973 tarihinden bu yana varlığını sürdürmektedir. Bircok üründe liderliğini sürdüren Pınar, ülke ekonomisinde giderek artan rekabet ortamında da yerini sağlamlaştırmıştır. Girilen yeni alanlarda marka kimliğini tutarlılıkla taşıyarak, markanın imajını yansıtabilen bir isim olmuştur. 

    Son zamanlarda televizyonda yayınlanan Pinar sütün 'büyüdüm pınarla büyüdüm' reklamı benim ilgimi en çok çeken reklam olmuştur. Bu reklamda küçük bir kız çocuğunun anne olana kadarki çağlarında pınar sütle gelişip, onunla büyüdüğünü görüyoruz. Reklamda kızın okul öncesi döneminden okula başlayişını, lise hayatında sporcu olup voleybol oynadığını, daha sonra üniversite mezuniyetini, iş hayatına atılışını, ardından anne oluşunu görüyoruz. Yaşı ilerledikçe Pınar sütün guvenilir bir marka olarak hep yanında olduğunu yani "Pınarla büyüdüğünü" görüyoruz. Reklamın sonunda küçük kız pınarla büyüyüp anne olduğu halde, annesinin gözünde, ilk Pınar süt ictiği günkü çocuktur. Bu reklamda Pınar'ın nesilden nesile aktarılan güvenilir bir marka olduğunu görebiliyoruz. 


   Bence bu reklamın iletişim açısından önemi; tüketiciye ulaşırken, anne ve cocuk figürü aynı anda kullanılarak, hedef kitlenin genişletilmesinden gelmektedir. Özellikle anne temasıyla insanlarda güven duygusu yaratılmıştır. Reklam, Nil Karaibrahimgil'in bilindik ve kulağa hoş gelen sesiyle oluşturulan müzikle desteklenmiş ve bu da reklamı akıllarda kalan bir reklam haline getirmiştir.


http://youtu.be/mvEuIFTgPVc

Kaynakça; http://www.pinar.com.tr//hakkimizda/tarihce.aspx?SectionID=jWJo3bZLqKlFoQbe7mTvMQ%3d%3d&ContentID=liscF7FXHfz7GFmHgy6k4g%3d%3d

0 yorum:

Yorum Gönder