19 Kasım 2012 Pazartesi

2012 VİRAL CANAVARI "SAMSUNG"

               Sosyal  medya  ve  video  paylaşım  siteleriyle  paylaşılan,  markaların  kendilerinin  ve ya  son  kullanıcılar  tarafından  çekilen  viral  reklamlarda  rekabet  her  geçen  gün  artıyor.  Bu  reklamlar  markanın  bilinirliğini  arttırırken,  rakiplerine  bir  göz  dağı  verir. Bu  reklamlarla  beraber  kullanıcılar  kendilerini  markaya  daha  da  yakın  hisseder  ve  bütünleşirler.  Bunu  yaparken  ünlü  isimlerden  yararlanmak  tabii  ki çok  önemli. Markaların  ünlü  yüzleri  bünyelerine  katma  çabaları da  ayrı  bir  yarış  günümüzde.


                2012  yılının  viral  video  rekorunu  ise  “Samsung”  kırdı. Galaxy  Note  II  kampanyası  için  Miami  Heat’in  yıldızı  LeBron  James’i  kullanan  Samsung  ikinci  1’inci  sırada  yer  aldı.  Video  geçtiğimiz  hafta  15  milyon  kez  izlenirken,  toplamda  25  milyon  kez  tıklandı.  LeBron’s Day  adlı  kampanya  kısa  zamanda  Samsung’a  yine  büyük  bir  başarı  kazandırdı.  Bu  başarının  arkasında  ayrıca  dünyaca  ünlü  sekiz  ajans  var.  The  Viral  Factory,  Mullen,  72andSunny  LA  bu  ajanslardan  sadece  bir  kaçı.  Buradan  da  anlıyoruz  ki  Samsung  viral  reklam  konusunda  hayli  sıkı  bir  strateji  izlemekte.
              
              Görülen o ki,  Samsung  her  konuda  olduğu  gibi  bu  sektörde  de  hızla  i ilerliyor.  Rakipleri  “Google”  ve  “Apple”  bu  viral  reklam  yarışında  da  Samsung’un  gölgesinde  kaldı.  Tabii  ki  bu  başarıda  LeBron  James’in  sempatik  tavırları da  yok  değil…


               

                

0 yorum:

Yorum Gönder