19 Kasım 2012 Pazartesi

Dünya'ya umut veren #bimilyonneden


Coca-Cola her zaman olduğu gibi bu seferde çok başarılı bir reklama imza atmış. Genelde televizyon izlerken reklam olunca kanalı değiştiren ben, bu reklamı gördüğümde bir an duraksadım çünkü gayet ilgi çekici bir reklam yapmışlar. Reklamın ana teması güvenlik kameralarının sadece kazaları,hırsızlıkları ve kötülükleri çekmediği, bir o kadar da hayatta yaşanan güzel anları kaydettiği üzerine kurulmuş. Bir hayli de ilginç videoları birleştirmişler. Örneğin ben en çok markette temizlik yapan adamın kendini kaptırıp şarkı söylediği kısma bayıldım. Bu konuyla ilgili Coca-Cola’nın sloganı ise: “Daha iyi bir dünyaya inanmak için bir milyon neden.”.  Mutluluk temalı reklamlarına bir yenisini daha ekleyen Coca-cola’nın bir önceki reklamını da ekte koydum. Bu reklamlar, izledikçe gerçekten de benim yüzümü güldürüyor, umarım izlerken sizin de yüzünüzün gülmesine vesile olur.
Buarada Twitter’da  #bimilyonneden hastagi altında yazdıklarınızı kendi sitelerinde yayınlıyorlar. Aklınızda bulunsun !
http://www.bimilyonneden.com/


0 yorum:

Yorum Gönder