20 Kasım 2012 Salı

LÖSEV "MUTLULUK PAYLAŞTIKÇA ARTAR" MI ?

                          LÖSEV "MUTLULUK PAYLAŞTIKÇA ARTAR" MI ?




 LÖSEV  bu reklamda  , 2006  yılı  Cannes  Lions Festivalini  kazanan  kanser  temalı  kısa filmi,  kamu  spotu  olarak  kullanmış.

LÖSEV  reklamına ,  4-5  yaşlarında  bir  kız  çocuğu  saçlarını  bir  makasla  gelişigüzel kesiyor.  Kapı  çalıyor  ve  annesi  babası  abisi  (lösemi hastası)   eve  geliyor.  Kız  kestiği saçlarını  abisine  veriyor ,  abisi de  gülümseyerek  kafasındaki  şapkayı  kardeşine  veriyor. Reklamdaki  slogan  “Mutluluk paylaştıkça artar.”  diyerek  basit  ama  etkileyici  olan LÖSEV  reklamına   son  nokta  konuluyor.
 
 

Reklam  filmi  hem  etik  açıdan  hem  de  reklamcılık  acısından  başarısızdır. Reklam  filmi kısa  vadede   toplanan  bağış  miktarlarının  artmasına  sebep  olabilir  fakat  lösemili çocuklar  ve  lösemi  hakkında  bir  farkındalık  yarattığını  düşünmüyorum.  İnsanlarda  anlık bir  dikkat  uyandırıyor.  Reklam  filminde  sosyal  sorumluluk  bir  anlık  da  olsa  başarılı  bir şekilde  aşılanıyor.
 

0 yorum:

Yorum Gönder