19 Aralık 2013 Perşembe

stargazete.com sitesinin, 18.12.2013 tarihinde yayınlanan haberinde Ünlü RTL kanalının da sahibi olan, Alman Arvato Bertelsmann, Türkiye yatırımlarını arttırmasını konu alıyor. 

Arvato, dünyanın önde gelen medya kuruluşlarında Alman Bertelsmann grubu şirketlerinden Türk pazarına çağrı merkezleri ile giren Arvato, Türkiye’de bu alanda Vodafone’a hizmet veriyor. Eylül 2013 itibariyle Arvato, Türkiye Yönetim Kurulu Başkanlığı’nı üstlenen Mehmet Ali Yalçındağ ile birlikte atağa kalkmaya hazırlanıyor. 

Geçtiğimiz günlerde; Arvato Global CEO’su ve Bertesmann icra kurulu üyesi Achim Berg ve Mehmet Ali Yalçındağ, bir grup Türk gazeteciyi Almanya’nın Güterslah kentinde ağırladı. Achim Berg yaptığı sunumda Türkiye’ye olan inancını şu sözlerle açıkça dile getirdi; “Şirketin yatırımları için bakılan, büyüyen pazarların başında Türkiye geliyor. Kişisel yatırım yapsaydım şahsi paramı, varımı yoğumu Türkiye’ye yatırdım. Arvato, Türkiye başarılı bir yatırım oldu. Devam edecek yatırımlarımız ile kısa zamanda hızla büyüme bekliyorum”. 

Bunun yanı sıra Arvato Türkiye Yöneticisi Oktay Erciyaz da Türkiye’de 4 şirket daha satın almayı planladıklarını söyledi. 30 milyon euroluk yatırım tutarı Mehmet Ali Yalçındağ’ın Türkiye Yönetim Kurulu Başkanlığını üstlenmesinin ardından 80 milyon euroya çıkacak.











0 yorum:

Yorum Gönder