42 ülkede 2.185
iletişim profesyonelinin katılımıyla gerçekleşen European Communication Monitor
2012 araştırma sonuçları bize hem Halkla İlişkiler ve İletişim sektörünün en kapsayıcı
analizini sunmakta hem de var olan sektörel trendleri, yükselişteki ve
düşüşteki eğilimleri göstermektedir. 2007’den beri Almanya Prof. Leipzig Üniversitesi’nden Dr. Ansgar
Zerfass öncülüğünde Avrupa’daki 11
üniversite işbirliği ile yürütülen çalışmanın sponsorluğunu dünyanın önde gelen
iletişim firmalarından Ketchum Pleon üstlenmektedir.
European Public
Relations Education and Research Association, European Association of
Communication Directors ve Communication Director Magazine tarafından yürütülen
araştırmanın sonuçları Etik zorluklar ve
standartlar, Profesyonelleşme ve Akreditasyon, Stratejik İletişim Pratiği, Stratejik
konular, güç ve etki, Sosyal Medya, Profesyonel Eğitim ve Gelişim, Yönetim, İş
ve İletişim Becerileri, Genç Profesyonellerin İşe Alımı ve Maaşlar olmak üzere
ana başlıklarda toplandı.
0 yorum:
Yorum Gönder