24 Nisan 2013 Çarşamba

European Communication Monitor 2012



European Communication Monitor  2012 araştırma anketi sonuçları açıklanmıştır. 42 farklı ülkeden 2,185 katılım ile gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın yapılış amacı iletişim sektöründeki trendler,,etik sorunlar, sosyal medya,  stratejik sorunlar, maaşlar gibi birçok konuyu ele almıştır. Bu sorunlar iletişimcilerle konuşularak, sorular sorularak sonuçlara ulaşılmıştır.




Benim en dikkatimi çeken konu ise son yıllarda her yaştan insanın kullandığı sosyal medyayla ilgili araştırma olmuştur. Herkesçe kullanılan sosyal medyanın kapsamlı  bir araştırmayla iletişimde çok önemli bir yeri olduğunu görmekteyiz. Sosyal medya her yerde karşımıza çıkan ve en hızlı iletişim şekli haline gelmiştir. Hem halkla ilişkilerde hemde reklamda çok büyük bir rol oynamaktadır. Sosyal medya çok çeşitli siteler üzerinden  çeşitli hedef kitlelerine ulaşmamızı sağlamaktadır.









Bu grafikte işverenler işçi alımında dikkat ettiği hususlarda genç profosyonel işçi alımı gerçekleştirmektedir. Nerde eksik olduğunu da bu grafikte görebiliriz. Bu grafikte eğitimin, yabancı dilin ve deneyimlerin çok önemli bir yeri olduğunu görmekteyiz.










0 yorum:

Yorum Gönder