European Communication Monitor 2012 araştırma anketi sonuçları açıklanmıştır. 42 farklı ülkeden 2,185 katılım ile gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın yapılış amacı iletişim sektöründeki trendler,,etik sorunlar, sosyal medya, stratejik sorunlar, maaşlar gibi birçok konuyu ele almıştır. Bu sorunlar iletişimcilerle konuşularak, sorular sorularak sonuçlara ulaşılmıştır.
Benim en dikkatimi çeken
konu ise son yıllarda her yaştan insanın kullandığı sosyal medyayla ilgili
araştırma olmuştur. Herkesçe kullanılan sosyal medyanın kapsamlı bir araştırmayla iletişimde çok önemli bir
yeri olduğunu görmekteyiz. Sosyal medya her yerde
karşımıza çıkan ve en hızlı iletişim şekli haline gelmiştir. Hem halkla
ilişkilerde hemde reklamda çok büyük bir rol oynamaktadır. Sosyal medya çok
çeşitli siteler üzerinden çeşitli hedef
kitlelerine ulaşmamızı sağlamaktadır.
Bu grafikte işverenler işçi alımında dikkat ettiği
hususlarda genç profosyonel işçi alımı gerçekleştirmektedir. Nerde eksik
olduğunu da bu grafikte görebiliriz. Bu grafikte eğitimin, yabancı dilin ve
deneyimlerin çok önemli bir yeri olduğunu görmekteyiz.
0 yorum:
Yorum Gönder