23 Nisan 2013 Salı

EUROPEAN COMMUNİCATİON MON.'12

Prof.Dr. Ansgar Zerfass ve ekibinin yeni iletişim alanları gelişmesi üzerine bu alanda ki gelişimin Halkla ilişkiler  departmanları ve kurumsal alanlarda ki yansımalarını görmek amaçlı yaptıkları , 42 ülke ve alanında uzman yaklaşık 2,200 katılımcıyla gerçekleştirilen  European Communication Monitor 2012'nin analiz sonuçları açıklandı.

Araştırmanın üstünde durduğu temel kavramlar arasında stratejik hatalar, etik, sosyal medya, iş hayatına atılan genç nesil, maaşlar ve ödenekler, organizasyon ve etkinliklerde doğru iletişim kurma becerisi, dijital teknolojiyi doğru kullanma gibi gündemler yer alıyor.

Yapılan çalışmalar ile etik ikilimler, profesyonellerin yaşadığı sorunlar, iletişim problemleri ve bunların yıllar içinde gösterdiği artış veya azalmalar belirleniyor. Bu sene "Social Media and Global Sources" teması ile yapılan analizlerde Sosyal Medya'nın kurumlar ve müşteri üzerinde ki etkisi, iletişim hızının çok yüksek olmasının faydası ve aynı şekilde olumsuz yanları üzerinde çokça durulmuştur.

European Communication Monitor analizlerinin 7.si 43 ülkeden yaklaşık 2,700 katılımcı ile Brüksel'de 27-28 Haziran'da açıklanacaktır.
2013 yılı analizleri için ankette verilen bazı değerlendirme başlıkları şöyledir;

  • Uluslararası iletişimde temel zorluklar nelerdir?
  • Hangi kriz durumlarında Avrupalı profesyoneller ile karşılaşırsınız ve nasıl bir iletişim stratejisi kullanmalısınız?
  • Dijital yerliler ve yeni nesil iletişim uzmanları arasında deneyim farklılıkları var mı?
  • CEO'ların genel başarısı kurumun genel itibari için ne kadar önemli?

0 yorum:

Yorum Gönder