European
Communication Monitor altıncı defa 42 farklı
ülkeden 2,185 kişi katılım ile
gerçekleştirdiği iletişim
sektörü anketi sonuçlarını paylaştı. Toplam 42 ülkeyi kapsayan araştırmada etik
sorunlar, sosyal medya gibi kavramlarımın başını çektiği birçok soru
soruldu.Günümüzünde en popüler kavramı olan sosyal medya ile ilgili yapılan
çalışma oldukça dikkat çekici.
İkinci resimde de paylaştığım üzere iş
tecrübesi on ve on yıldan fazla olanların oranı %57 bu oran oldukça
yüksek bir oran olarak göze çarpıyor. Bunun en önemli nedeni
sürekliklikle iş tecrübesinin verimliliği doğru oranda artırmasıdır.Yanda
paylaştığım resimde araştırma yaşlar,iş tecrübesi,pozisyonlar gibi bir takım
verilerin sonuçları ve açıklamaları var.
23 Nisan 2013 Salı
EUROPEAN COMMUNICATION MONITOR 2012 ARAŞTIRMA SONUÇLARI
Posted by Unknown | 09:44 |
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder