European Communication Monitor 42 farklı ülkeden 2,185 kişi
katılım ile gerçekleştirdiği iletişim sektöründeki trendleri, konuları ve iletişimcilerin karşılaştığı
zorlukları araştırarak bu araştırma sonuçlarını sayısal verilere dayandırarak
açıkladığı bir ankettir. Dört bölgede 42 ülkenin dahil olduğu araştırmada etik
sorunlar, sosyal medya, maaşlar, akreditasyon gibi konularda pek çok konu sayısal
verilere dayandırılarak açıklanıyor.
European Communication Monitor iletişim sektöründeki
yenilikleri, konuları ve iletişimcilerin karşılaştığıbir takım sorunları
iletişimciler ile konuşurak bir takım sorular sorarak verilere aktarmış.
23 Nisan 2013 Salı
2012 araştırma verilerinde dijital iletişim konusunda
detaylı bilgilere yer vermiş. Çağımız iletişim sektöründe çok büyük yere sahip
olan dijital iletişimin önemini sayısal veriler üzerinden kavramamıza son
derece yardımcı oluyor.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder