28 Mayıs 2013 Salı


Prcc sohbetlerinin başlangıcı olan bu etkinlik PepsiCo Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü Didem Şinik'in katılımıyla gerçekleşmiştir. Kurumsal İletişim hakkında tecrübelerini paylaşan Didem Şinik, Kurumsal İletişim hakkında bilinmeyenleri cevapladı. PepsiCo hakkında bilinmeyenleri dinleyiciyle paylaştı. Söyleşiden kısaca bahsetmek gerekirsek kilit cümleler şunlardır.

* PepsiCo'nun Türkiye'de 5 fabrikası bulunmaktadır.

* Türkiye'nin en büyük ikinci yiyecek firmasıdır. Birincisi ise Nestle'dir.

* Sosyal Sorumluluk projelerine önem vermeleriyle beraber ona neden sosyal sorumluluk projelerinin reklamlarını yapmıyorsunuz sorusuna ona harcayacağımız parayı tekrar sürdürülebilir olması için ona yatırıyoruz demiştir.

* 2020 yılına kadar sahibi olduğu ürünlerde sağlıklı olması amaçlanarak tuz,şeker gibi zararlı maddeleri azaltmak gibi bir hedefleri vardır.



Sohbetin bunların dışında benim açımdan en önemli kısmı Kurumsal boyut ile Ajans boyutu hakkında bilinmeyenleri cevaplamış olmasıydı. İletişimciler için kendilerine en uygun meslekleri seçmek adına çok büyük katkı sağladığına inanıyorum.



İlgili Linkler




0 yorum:

Yorum Gönder