‘’Bir değil, iki değil, üç değil, dört değil, dört buçuk değil tam tamına beş kavanoz bal alın’’ denilen bir reklamın pazarlama stratejisi ne kadar sürdürülebilir, ne kadar güvenilebilir olabilirdi?
Balderesi Ballarının reklamı çok konuşuldu. Bazı çevrelerce ‘’doğal ve samimi’’ bulundu. Ama markanın imajı şu anda dalga konusu haline gelmiş durumda. Toplumca eğlenildi fakat birçok insanın sağlığı tehlike altına girdi.

Evet toplum olarak reklama gülündü, bazı vatandaşlar araştırmadan bu balları satın aldılar fakat ortaya çıktı ki, çevrede sürekli olarak olumsuz konuşulan bir marka varlığını çok uzun süre sürdüremez.
Sonuç olarak eğer bir firma, markası hakkında reklam yapıyorsa stratejilerini iyi belirlemelidir. En önemlisi güvenilir olduğu konusunda markaya netlik kazandırmalıdır. Yoksa reklama sadece güler ve geçeriz.
0 yorum:
Yorum Gönder